Bag ideen Valmuen er for mig symbolet på, at marketing er et frø som sås, og udvikler sig til en flot blomst, der meget nemt spreder 1000vis af frø omkring sig og lynhurtigt planter en ny idé. Hvem ved, hvor langt frøet kommer omkring…? Jeg har erfaret at forretningsudvikling, kommunikation og marketing hænger utroligt meget sammen, fordi når du kender dig selv og din forretning, styrkes din kommunikation og dermed ved du, hvordan din marketing bedst muligt fanger de kunder du søger. Dét er vejen til salg. Kunder Min opgaveløsning har altid fokus på, at det er DIN stemme som skal høres. Se her eksempler på opgaver og kundetyper: Ny hjemmeside: https://www.kmtservice.dk/Ny hjemmeside: https://www.finnkaastrup.dk/ Automation Lab er et eksempel på en kundetype, hvor jeg har et fast timeantal om måneden og udfører ad hoc opgaver indenfor kommunikation og marketing: Nyt design af hjemmeside: https://automationlab.dk/da/forside/ Jeg er kommunikationsrådgiver og idé-generator for denne kunde, ligeledes med et fast timeantal om måneden: Rådgiver og inspirator ‘i kulissen’: https://www.conexio.dk/ Udvikling af et koncept i design og indhold, er også en af mine spidskompetencer. Jeg har f.eks. designet denne brochure for Makin’, ud fra at det skal matche deres generelle stil og udtryk: Nyt brochure-koncept: https://www.makin3d.com/products Min målruppe og mit arbejdsområde Min målgruppe er erhvervsdrivende, både selvstændige og SMV-industrier, som har behov for at styrke kommunikationen, eksternt og/eller internt. Gevinsten er et klart budskab, som forøger antallet af dine kunder, øger din omsætning og brand awareness og/eller øger tiltrækningen af de rigtige medarbejder-profiler. Jeg udfører enkeltstående ad hoc opgaver og/eller længerevarende projektforløb, alt efter behov.Eksempler på brancher jeg arbejder for: SoftwareudviklereMetal- og jernRobot og automationHåndværkereMaskinudstyrKonsulenthuse, f.eks. indenfor IT og automation…og andre. Kontakt mig for at høre, om vi kan begynde et samarbejde. Eksempler på opgaver: Hjemmesider, inkl. forslag til tekst og billeder tilpasset dig og din forretning“True story” content og kampagnerKundeinterviewsTekstredigeringSøgemaskine optimering (SEO)ForretningsplanStrategisk planlægningKommunikation på billede, video, tryksag m.m.MesseforberedelseSoMeRådgivning Kundeudtalelser Realmæglerne i Kolding/Rene Lorentzen ”Elisabet er rigtig god at snakke med. Hun lytter helt oprigtigt til, hvad jeg siger, og hendes rådgivning tager udgangspunkt i min verden.Helt konkret besøgte hun mit ejendomsmæglerkontor i januar 2021 for sparring om min marketing, og det var de mest lærerige og indholdsrige 2 timer jeg længe har oplevet.Jeg lærte at marketing er meget mere end en annonce på Facebook. Det er i højere grad at lære sig selv at kende, for når jeg ved, hvad jeg selv står for, kan jeg meget nemmere lave reklame for min biks og tiltrække de kunder, som kan identificere sig med mine værdier. Dermed opnår jeg et troværdig, vedvarende salg, som bygger på mere end pris og resultater, fordi jeg opbygger relationer.Jeg har en helt anden selvsikkerhed nu end før, for jeg kan se at det virker at være ægte i marketing.Så tag en snak med Elisabet, når du søger nærværende, personlig og ærlig sparring om din marketing. Det kommer mange gange igen på måder du ikke havde troet.” – Rene Lorentzen, ejendomsmægler. Februar 2021. Realmæglerne i Kolding/Rene Lorentzen Opgaver for Rene:Generel sparring og rådgivning om, hvem Rene er, og hvem hans målgruppe er, hvorfor han har forretningen og hvad han skal kendes for1 flyer inkl. tekst, design og billede til brug på online og offline platforme. Heri indgik anbefaling til valg af skriftsprog og kommunikationsstilUdvikling af idé og design til Ambassadørkort for at skaffe flere kunder gennem netværkSparring på indretning af mæglerkontor og personlig fremtoning, så det er i stil med ønsket kommunikationsstilKlarsyn og valg af værdierOpbygning af database for kunders købsadfærd og interview af kunde. Varighed: 3 timer inkl. 1 interview og renskrivning, 1 forslag til case story baseret på interview2 forslag til facebook-opslag, inkl. tekst og billede“Om”-tekst til brug på hjemmeside og andre PR-materialer Handyman Finn Kaastrup Jeg har lavet en hjemmeside til Handyman Finn Kaastrup, hvor jeg byggede hjemmesiden op fra bunden, inkl. konkrete forslag til tekst, billede og menustruktur. Resultatet bygger på, hvad Finn har ønsket at vise og fortælle, og på mine anbefalinger til fokus, ud fra, hvordan jeg oplever hans personlighed og forretning. Finn bad sin gode ven, Mathias, om at kommentere hjemmesiden og vi fik følgende respons:”Hej Finn. Hold da op, hvor ser det godt ud! Det virker meget gennemarbejdet og jeg synes, at man kan genkende dig i beskrivelserne.”– Fra Mathias, Finns ven, marts 2021. Referencer udtaler “Elisabet har gået struktureret til alle opgaver og har altid leveret et godt stykke arbejde. På trods af ofte meget stramme deadlines. Elisabet arbejder opsøgende, samt engageret og er ikke bange for at involvere de nødvendige parter i huset, for at opnå det bedste resultat. Ydermere, er Elisabet dialog skabende, hvilket som oftest generere positiv sparring og gode dialoger på vej mod målet.Med Elisabets baggrund har vi, som ingeniørvirksomhed, nydt godt af en anden måde an anskue tingene. Som afsender med tendens til at vinkle markedsføringsmateriale etc. i en kompleks teknisk retning, har Elisabet formået at gøre indholdet/budskabet modtageligt for bredere gruppe modtager.” – Mick Kabel Andersen, Aftersales Manager hos Jorgensen Engineering A/S.Eksempler på opgaver: • Udfærdigelse af SoMe content til aftersales segmentet (LinkedIn) • Service portefølje brochurer og lign. materiale • Træningsmateriale til kunder og internt brug • Videodrejebog til produktpræsentations videoer i aftersales • Sparring omkring markedsføringsstrategi inden for aftersales “I forbindelse med Elisabets arbejde i relation til marketing og salg har jeg haft fornøjelsen at arbejde tæt sammen med Elisabet i forskellige projekter. Herunder Jorgensen Engineerings synlighed og etablering på platformen LinkedIn. Elisabet har også været en drivende del af afdækning på nye kunde potentialer inden for Pharma industrien World Wide. Elisabet er hurtig opfattende og arbejder meget selvstændigt og struktureret med de opgaver hun får stillet. Hun er arbejdsom, er nem at motivere og kommer med et sundt og godt drive i dagligdagen. Hun er nem at tilgå med opgaver og har en god team-ånd.” – Jan Nymark, Sales Manager hos Jorgensen Engineering A/S